I´m still the same, just in a different way

Jag har funderat på två saker.

fundering 1 behöver jag klippa mig? Jag klippte mig senast i April vad jag vet och det är ju bara fyra månader sen. Jag kanske normalt klipper 1-2 ggr om året. Jag skulle bara toppa lite och klippa upp om jag nu skulle gå till frisören så det kanske är onödigt. Sen så var det det här med vilken färg jag ska ha på håret. Det är lite lockande att testa att färga rött. Har ju velat det sen jag var tolv kanske och livet går ju fort så kanske dags att testa nu. Men man ska ju färga håret rött på hösten har jag hört då kanske i oktober november och vad ska jag ha för hårfärg tills dess? Den lite brun blonda som jag har nu eller den mörkbruna jag hade tidigare i år? Varför vet jag aldrig vad jag vill!!??
 
fundering 2 Om det är svårt för alla yrkeskategorier har svårt att ta lunch när de hade tänkt. Idag stod jag och Sofia på jobbet och pratade om att så fort man tar lunch så ska alla komma och köpa ngt av en i kiosken. Vi stod där och hade faktiskt tagit lunch och stod och pratade om detta fenomen(om man kan kalla det så) och vad tror ni händer.Jo självklart är det en familj som kommer och vill köpa glass just då. Och då hade det varit lugnt ett tag. Så typiskt!!! Och det är inte första ggn detta händer.Undrar om det är såhär på alla jobb. " Vad säger ni ska vi ta lunch så vi får något gjort och får jobba lite" typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0