I feel better

popaganda och helgen i övrigt i punktform

maten onyttig mc donalds på fredagen och kebeb på lördagen- ny favorit är helt klart de belgiska våfflorna med grädde och chokldsås. ska kolla efter recept!

vädret bra! Skulle bli storm det märkte jag inte sol sol värme och kanske några stänk regn

musiken Bättre än förväntat. The concretes och The magic numbers  och Shout out louds förvånade. Hästpojken däremot var inte så bra synd

stämningen var på topp! Under B&S och Hot Chip var det trångt varmt man blev nertrampade och puttad hit och dit. festival helt enkelt!

drycken dracks på "vår bänk" i parken vid området så vi hörde banden som spelade men inte såg dem. Jag var förvånad över att ingen polis var där. Det hade inte gått  i Linköping. Vinet smakade bra på fredagen. Lördagen hävde jag i mig det trots att det smakade skit, usch men för att vara vitt vin och lite gammalt så var det bra. Jag är tacksam över det!!

Ska helt klart åka på festival igen. Emmaboda nästa år var det ju tal om igår.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför dricka vin om det smakar skit??? Fylla är ingenting att stå efter och det vet du! Man kan ha kul utan sprit, har jag hört...

2010-08-30 @ 15:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0