I bet you look good on the dancefloor

Lyssnar på the ark samtidigt som jag slår upp spanska ord och blir påmind om hur mycket spanska jag har hunnit glömma under lovet. Brorsan behöver hjälp med en uppstats på spanska och kommer då till mig. Känns sådär när han har med ord jag knappt minns och det känns inte som om jag är till någon större hjälp faktiskt. Om han får dåligt betyg på den där uppsatsen vet han i alla fall vem han ska skylla på;) Känns som om jag behöver repetera imperfekt och preteritum innan spanskan börjar, hittade även ett gammalt historiapapper med epokerna som jag berhöver repetera. Det är väl det jag ska roa mig med ikväll haha. kom just på att jag även behöver kolla busstider inför imorrnkväll och lördag. Och hälla ut halva jordens vatten ur mina tygskor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0