Guess what, I'm not a robot

Skolan är redan tråkig. Känns som om vi har gått i flera veckor redan. Har tappat räkningen på hur många dagar det är kvar tills höstlovet men det är nog flera stycken. Hade ännu en ovärd samhällskunskapslektion idag då vi gick igenom målen och kriterierna IGEN! Vi kommer aldrig framåt. Sen film på hela historian och någon lek och diagnos på engelskan. Inte mycket med det. Sen vid fyra så övningskörde jag. När jag skulle köra förbi katedral så kommer någon idiot från katedrals parkering och har stoppplikt då eller i alla fall väjningsplikt och kör nästan in i mig! Hade jag inte bromsat så hade hon kört in i mig och det hade ju varit lagom kul. Kan bara ännu en gång konstatera att det finns folk till allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0