Another rainy day

Det regnar ute. Det har det gjort i flera dagar nu  gud vad less jag är på det!!! Ska jobba på onsdag - söndag så jag hoppas att det är fint väder då för om det regnar så är kiosken stängd och då får jag jobba en annan vecka istället och det har jag verkligen ingen lust med. usch .....imorrn blir det gymet. Har inte tränat på flera dagar dåligt av mig! jag är festsugen!! grymt festsugen ska nog höra av mig till Sandra och fråga om vi skulle dra ihop ngt. Haha jag är inte en sån som drar ihop ngt i vanliga fall men jaja vill man parta så vill man:) Jag har bloggtorka märker jag.bla bla bla vilket tråkigt inlägg detta är jag packar upp min väska nu ist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0