såret revs upp precis när det läkt

  dagens bra sak:PÅSKLOV!!! JIPPI:D känns inte som att vi har lov men det har vi och det är jag glad över:)dock måste jag plugga till historiaprovet och skriva och öva på mitt argumenterade tal i svenskan. men jag ska sova ut riktigt ordentligt!!! har inte planerat vad jag ska göra detta lov mer än i helgen. farmor imorrn till lördag och söndag fest:) får se vad jag gör sen;)

dagens dåliga sak betyget i idrott G+. jag trodde faktiskt att jag låg på vag så jag blev besviken, men jag får väl försöka kämpa riktigt hårt efter lovet. spanskaproevet. gick sämre än det förra. måste komma igen nu känner jag

dagens vill ha sak ett stort påskägg med massa godis!!! och bättre betyg

dagens roliga sak när Sandra berättade att hennes mammas spotify bara funkade på torsdagar hahaXD

dagens tråkiga att jag måste laga mat ikväll:( orkar inte och pappa har visst hyrt en film och tänkt att vi ska ha familjemys, jag känner inte för det just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0