Om jag fick välja, skulle jag inte drömma om dig,

Jaha påskafton idag då. känns för mig som en helt vanlig dag, inte alls som påsk. känns som söndag förresten och inte lördag. kan ha ngt med att göra med att vi var lediga igår kanske. det här med påsk och högtider. jag tycker att folk förstorar upp det så mkt. de köper hem en massa mat( vi äter förresten samma mat på typ alla högtider ju) och pyntar sina hem med kycklingar eller tomtar och skickar en massa kort till nära och kära.
Anledningen till att vi firar påsk och jul är ju jesus födsel och korsfästelse. Jag är inte troende, snarare ateist så jag bör inte ens fira dessa högtider.

längtar tills imorrnkväll:D nu ska jag nog gå och måla några påskägg och lotsas för min familjs skulle att jag gillar påsken. ska försöka komma ihåg vad jag drömmde inatt oxå, det var ngt konstigt...

Kommentarer
Postat av: KLara

hahaah fredrika du e så rolig! jag sitter jämt och skrattar när jag läser dina inläggXD

2010-04-04 @ 22:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0