denna dag suger!!!!

som ni förstår av rubriken har denna dag inte direkt varit jättebra:( sånna dagar vill man bara åka hem och dra täcket över sig och glömma allt.

det började bra jag hade fått alla rätt på förra läxförhöret i matte( det händer typ aldrig!!) sen skulle vi ha orientring i ryd så det blev att skynd sig dit det´gick åt helvete jag och matilda hittade en kontrol fattar ni EN KONTROLL AV TIO!!! ahh jag hater orientering jag fattar aldrig kartan!!! vår gympalärare bara - oj då!! ni ska nog inte göra det här tillsammans nästa vecka. GUD VAD PINSAMT!!! sen kom vi försent till so:n för min kedja på cykeln hoppade så vi fick gå från ryd. sen har det bara regnat hela dan och jag skulle gå och handla mat på ica och då hade vi inga pengar på kortet och massa annat. AHHH!!!! sånna här dagar blir jag så deppig och går bara och väntar på nästa dåliga sak som ska hända.

nu kan det inte bli värre eller...?

Kommentarer
Postat av: e l s a ♥

Stackare, det låter inte kul! :/

2009-09-04 @ 16:37:01
URL: http://elsaaaa.blogg.se/
Postat av: Malin

Åh! Tycker synd om dig :(

Skickar tusen kramar!

(och är samtidigt väldigt lättad över att jag inte kommer ha någon orientering)

2009-09-06 @ 15:02:18
URL: http://malinandalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0