hej

hej sitter i skolan nu har rast. jag fick ett sms idag av ngn okänd person. den skrev so log suckers och en pusssmile. jag blev såklart nyfiken på vem det var så jag gick till en dator för att kolla upp nummret. det var ngn peter karlsson. sen senare fick cicci samma sms. då började vi undra. sen fick vi reda på att det var sara i vår klass. sara karlsson nummret stod säkert på hennes pappa!!! hahaha gud vad jag kändemig korkad;)

jaja idag är det fredag och sen lov!!! ska dra till örbro idag sen till mormor och jag kommer hem på ons
hör av er om ni vill ses!!

Kommentarer
Postat av: e l s a ♥

Vi måste ses någon dag. Det var skitlänge sedan ju! :)

2009-10-23 @ 22:44:34
URL: http://elsaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0