trött tröttare tröttast

jaha då sitter man här framför datorn igen, man hamnar ju ganska lätt här faktiskt;)
idag så har jag varit allmänt trött och slö eftersom jag inte somnade förrens klockan sex i morse och blev väkt halv elva av någon himmla skata som var tvungen att sitta och skricka precis utanför mitt fönster.
efter en frukost och en dusch blev det att försöka hitta felet på min usb-kabel. har inte hittat det än så jag ska gå in på affären där jag köpte mobilen och köpa en ny eller ngt.
senare ringde malin mig och var ledsen för att hon inte kommit in på de gymnasie hon ville så då blev det att åka över till henne en sväng och muntra upp henne, det slutade med att vi satte oss och kollade på sex and the city filmen myys!!
kommer vara borta imorrn tills ons eftermiddag så då lägger jag upp ett nytt inlägg på ons om jag hinner.


 Ha det toppenbra!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0