hämta min bil:)

tjena tjena!!!
hur är läget med er? om ni undrar är allt bara bra med mig. jag ät utvilad och glad så inget klagande i bloggen idag( kanske blir första och sista ggn;) idag om ca en timme ska jag åka upp en sväng till min mormor och hämta min bil!! helt otroligt att jag har en egen bil jag tror det inte själv ens;) ska sova över där tills imorrn så jag kommer tillbax till lkpg i morron eftermiddag nån gång. då kanske det blir ett litet inlägg:)
På ons kväll ska jag träffa alla tjejerna( förutom linnea som förtfarande är i grekland) och vi ska käka på donken och kolla utebio i trädgårn!! ska bli grymt kul att träffa alla så det ser jag jättemkt fram till!!:):)  tills dess ha det tipp topp!!:)
 min bil:)!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0