börja blogg igen

hej svejs!!
nu har jag bestämmt mig för att börja blogga igen. har inte bloggat sen förra året men nu är jag igång igen.
folk har ju sagt till mig att jag ska börja och vissa läser ju till och med bloggen nu fast jag inte skrivit ngt. så nu skriver jag ngt så har ni ngt att läsa!!:)

nu är det alltså sommarlov jippi!!! känns sjukt slappt att bara chilla och göra vad man känner för dag för dag.
har varit på landet i en vecka nu solat badat käkat glass och jordgubbar ska hämta hem bilen på tisdag och åka till landet på fredag. får se vad som händer sen.,,,,

ja skriver nog mer imorrn. eller jag menar senare idag klockan är ju fyra och jag har inte sovit ngt alls

natti natti på er!!

Kommentarer
Postat av: Klara

Kul du:)

2009-06-29 @ 18:45:57
Postat av: Belle

Vad kul! Visst är det skönt med lov;)

2009-07-02 @ 15:31:45
URL: http://bellesbewilders.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0