update fran grekland!!!

hej hej allihopa!!!!
det var ett tag sen sist. jag ar i grekland nu och har ar allt mkt bra!!! jag sitter pa ett internetcafe i narheten av vart hotell nu och blickar ut over ha hittade lite svet, det ar turkost och jattefint!!!! jag har varit har i eksakt en vecka idag och jag stormtrivs verkligen. havet och poolen ar jattevarmt och skont och det ar sakert 40 grader i luften nar det ar som varmast:)
igar var vi inne i rhodos stad och gick i affarer jag hittade en snygg top och vaska pa zara men jag kopte inget eftersom jag vill kolla i lite mer affarer i gammla stan forst.  annars har jag bestallt escadas nya parfym ocean launge till hemresan och mascara maxfactor masterpiece max me like:):)

ni far ha det toppenbra i sverige tills vi ses om en vecka och tva dager!!!!

Kommentarer
Postat av: e l s a ♥

Njut som tusan av solen därborta! Här i Sverige är vädret hur tråkigt som helst.

Jag längtar tillbaka till Maltas och Barcelonas väder! Buhu..! :P

2009-08-02 @ 23:39:07
URL: http://elsaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0