godmorron!

godmorron alla pigga och glada( och förstås alla trötta och slöa oxå:)) nu sitter jag här vid datorn och känner mig lite halvseg faktiskt. vädret verkar inte vara någon jättehit i dag så ni kanske undrar varför jag är uppe så här tidigt( tjugo i tio är tidigt för mig;)) jag vaknade av att pappa pratade med ngn tandläkare i telefonen (hans tand har spruckit) vid klockan nio så jag gick upp och tog en dusch. nu ska jag sitta här vid datorn ett tag till sedan blir det att äta lite frukost och åka till landet.

fem veckor kvar av sommarlovet och jag ska bara vara hemma 13 dagar på de veckorna. två veckor i grekland fyra dagar på läger med orkestern och nu landet till fredag eller lördag.

ta hand om er och ha fem riktigt bra veckor!!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0