glass

hej:)
tänkte bara säga att jag testade den nya magnumglassen igår. det finns två nya och jag testade den som heter chocolate temptation. det är chokladglass med brownibitar och lite vanilj inuti och ngra små bitar som kan vara vit choklad. magnum är min favoritglass och jag gillar den jättemkt, men denna gång blev jag besviken. den kostade 22 kr och det var den inte värd. den var liten och inget speciell:( den smakade nästan inget.
jag rekomenderar magnumglassen med vit chokladövergrag och jordguddsylt inuti den är mkt godare och billigare!!! strawberry white heter den.


diss :(                                                                 hiss:) mmm!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0