snart slut på 2009

kopierade detta test från isas blogg tyckte det var lite roligt och jag har tråkigt just nu så då kan jag ju göra detta roliga test:)

1. Har du hittat kärleken under året 2009? - nej
2. Sett en fallande stjärna? - nae tror inte det
3. Gjort någonting som du verkligen ångrar? -eeh vet inte...
4. Varit kär? mm
5. Varit olyckligt kär? - mm
6. Pussat någon? - ja
7. Hållt något nyårslöfte? - nej tror inte jag hade ngt
8. Ska ha några nyårslöften? - Ja, fast det kommer jag inte kunna hålla;)
9. Varit glad? - absolut:D
10. Vart på konsert? - japp winnerbäck:) ..
11. Piercat dig på annat ställe än i öronen? - Nej
12. Fått ig på ett prov? haha ja
13. Skolkat? - nej
14. Saknat någon/något? - har jag säkert
15. Sovit brevid någon av samma kön? - ja
16. Sovit brevid någon av motsatt kön? - ja
17. Pussat någon av samma kön? -ja
18. Slagit sönder något? - nej inte vad jag vet
19. Varit medvetslös? - nej
20. Skickat flaskpost? - nej
21. Fått nya vänner? - ja<3
22. Druckit så mycket så du spytt? - nej
23. Fått höra att du är en hora? - nee
24. Har någon nära till dig dött? - mm farfar:(
25. Åkt pulka? - haha nej
26. Åkt snowboard? - nej..
27. Åkt slalom? - Ja!
28. Strippat inför folk? - nej
29. Sagt "jag älskar dig" till någon och inte menat det? - mm
30. Sagt "mamma" eller "pappa" till en lärare? - nej
31. Somnat på en lektion? - Ja nästan..
32. Haft sex med någon och sedan ångrat dig? nopp
33. Blivit sviken av något? - ja fast inget jag minns just nu
34. Använt falskt id? - Nej


+ 14 frågor om dig

1. Vad är ditt namn? - fredrika
2. Hur gammal är du? - 16
3. Vad gör du just nu? - Fyller i detta test, och lyssnar på krunegård:)
4. Är du blyg? - jag kan vara det ibland
5. Har du bra självförtroende? - hyfsat
6. Har du lätt för att bli kär? - sådär
7. Vad tycker du om folk som skryter? - stänger igen öronen och tänker på ngt annat
8. Är du en kille eller tjej? - tjej
9. HÄST!? - häst??
10. Vad heter du i mellannamn? - anna olivia
11. Vad tycker du är viktigast hos din pojk/flickvän? - HUMOR!!!
12. Vart går du i skola? -  PÅ FOLKUNGA!!!
13. Trivs du där? - jaa väldigt bra
14. Har du fräknar? -  några




Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hihi, jag bytte ut fråga 9 längst ned..minns inte varför ^^

Kul att ses på stan!:) Kram

2010-01-03 @ 11:57:11
URL: http://maybesomethinglikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0