this is the first day of my life

hej hej!!! nu har man klarat av första dan på gymnasiet då!!! känns riktigt bra!!!:) jag går på folkunga och sam musik. vi är typ 32 elever i klassen och mest tjejer. ngra i min klass har inriktning sam sam och kultur oxå bara för att annars hade vi inte fått ihop till en hel klass. så här långt verkar klassen bra de jag har pratat med är jättesnälla och man känner sig redan hemma:) killarna var dock tysta och blyga (och inte min stil om vi säger så) men men.
idag fick vi oxå träffa våra faddrar idag och vi fick gå catwalk för dem och lite annat imorrn ska alla vara utklädda till varsitt djur och jag fick isbjörn;) hahahah kommer nog bli roligt:)

take care

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, låter kul. Vi har inte nollning :/

2009-08-23 @ 12:08:01
URL: http://malinandalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0