skola!!!!

hej hej alla där ute. nu har jag lunchrast och skolans två datorer som man får göra vad man vill på( nästan) var lediga så jag slog mig ner här en stund. kollat runt lite på bloggar och sånt annars tråkar jag bara just nu. efter denna långa rast ska vi ha emsemble hoppas hoppas att vi får spela ngt idag och inte bara prata som sist, sen är ddet historia och sen slutar jag halv fyra. SEN ÄR DET HELG!!!!!!! ska bli så himmla skönt att kunna sova så länga man vill på morronen,
brorsan fyller 14 idag så vi ska åka till landet och fira honom där. kommer hem därifrån på söndag. senär det skola igen men det är långt borta ännu.

 tace care!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ensamble är kuuuuuuuul!!!^^

2009-09-02 @ 21:40:05
URL: http://malinandalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0