övningskörning

hej svejs alla!!!! har ni oxå varit med om att ni har planerat ngt ni ser fram emot och så blir det inte så av en eller annan anledning, jag har varit med om det ett antal ggr och senaste ggn var idag fsktiskt. jag och clara hade bestämmt att vi skulle ses idag det skulle bli kul:) clara ringde sen och sa att hon mådde dåligt så det blev inte så( KRYA PÅ DIIIG!!!!) istället så passade jag på att övningsköra en sväng och det gick bra som vanligt, det var andra ggn jag körde min egen bil och den är superbra!!!!! imorrn får vi se hur det blir och vad som händer. det beror på clara och linnea.

ps på måndag ska jag skaffa linser whiii det ska bli skitkul med lite förändring:) jag skriver om det sen lite mer. take care:)




Kommentarer
Postat av: e l s a ♥

Hehe, vi får träna tillsammans med linserna! ;)



Nä, men vi måste ses snart!



Puss!♥

2009-08-15 @ 22:36:46
URL: http://elsaaaa.blogg.se/
Postat av: Malin

Var inte som jag, trän varje dag, annars kan era ögon vara utan linser ett tag! ^^



(Jag vet att jag suger på att rimma, men det tog typ 1-2 år att få in mina linser! xD)

2009-08-16 @ 14:07:24
URL: http://malinandalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0