hemma igen

hej allihopa nu äe jag hemma i Linköping igen!!!! och jag verkar ha haft turen med mig för att det är ju jättefint väder och 28 grader varmt!!! JIPPI:):) hörde att det bara har varit så här fint i några dagar. ska nog gå ut och bättra på brännan ännu lite till sen:) ska ta det lungt idag nu när jag har packat upp alla mina väskor. så skööönt!!! sen blir det ju att dra hem till clara för utebio i hennes trädgård och träffa alla igen. ska bli så kul:):)
jag cyklade från johannelund hem till mig i ekholmen idag och jag kände på ngt sätt att fast jag har varit borta i två veckor så är allting sig likt och att detta är min hemstad!!! att jag lixom har saknat den men inte förstod det förrens jag kom hit igen. lite kärlek till lkpg kanske hahah

har ni någonsin känt så när ni återvänt hem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0