hemma igen

haloj!!! nu är jag hemma igen från mitt fyra-dagarsläger i rimforsa. det var ett orkesterläger så att vi spelade mest och åt. dagarna såg typ ut äta spela äta spela och äta lite till, som tur var så var ju kvällarna fria och vi hade lång lunch så det blev några besök på ica och att umgås med johanna linnea och resten.  igår kväll var det spökvandring och jag och linnea gick tillsammans. det var kolsvart så man såg verkligen ingenting. vi råkade rammla ner för ngt mindre berg, sen ramlade jag och låg på rygg på marken och kom inte upp, det var jättelerigt och såklart sjunker mina flipflobs ner i leran och fastnar så jag stog barfota och letade efter dem. hahaha galden spökrunda inget läskig men himmla kul:) här kommer en låt jag tycker passar med detta läger.




Kommentarer
Postat av: Marika

passar inte Isn't she lovely bättre? :o ;D

2009-08-13 @ 19:57:10
URL: http://hanqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0