en vanlig dag

hej hej har inte skrivit på några dagar för jag har inte haft jättelust att blogga om jag ska vara helt ärlig. det är så mkt annat som händer. nu har iaf skolan dragit igång på alvar med lektioner och allt. känns väldigt rörigt eftersom vårat schema ändras hela tiden. senast idag ändrades det så att jag slutar halv fem på tisdagar i stället för tjugo över tre!!! blev himmla sur över det kan jag tala om dessutom drabbade det bara halva klassen och självklart var jag i fel halva:(:( 
hade orkester idag oxå  kändes ganska jobbigt men det gick fort. nu ska jag slappa lite och imorrn har jag sovmorron!!! jippi;) ska även köpa pressent till brorsan som fyller på fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0